')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://golamreh.r98.ir/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

دهکده ییلاقی و سرسبز گلامره

دخترک گلفروش چالوسی به بحث روز شبکه های اجتماعی بدل شده است. دختری که با ظاهری خاص توجهات را به خود جلب کرده است. دختر چالوسی.دختران شمالی.وبگا روستای گلامره

banner
ازطراحی و مدیریت سایت راضی هستید؟؟؟
جستجوگر پیشرفته



به وب سایت روستای گلامره خوش آمدید.




بسم الله الرحمن الرحیم

به وب سایت روستای گلامره خوش آمدید.از روستای سرسبز گلامره دیدن نمایید.

جهت ارتباط با ما از طریق ایمیل مطالب خود را به آدرس زیر ارسال نمایید.

هرگونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق ایمیل فوق برایمان ارسال فرمایید

با تشکر مدیر سایت :صادق ابراهیم زاده

روابط عمومی شورای اسلامی روستای گلامره بخش مرزن آباد


قالب وب سایت با مرورگر Internet Explorer سازگار نمیباشد جهت نمایش بهتر وب سایت از مرورگرهای دیگر استفاده نمایید





تلفن تماس :09118548103

به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

ثبت دامنه و هاست با بهترین قیمت
آخرین ارسال های انجمن
پدیده این روزهای شبکه های اجتماعی / دختر گلفروش چالوسی، میدان تجریش تهران

مرزن نیوز/ دخترک گلفروش چالوسی به بحث روز شبکه های اجتماعی بدل شده است. دختری که با ظاهری خاص توجهات را به خود جلب کرده است. چهره خندان این دختر جوان تصورات مربوط به تنزل شأن بانوان و زنان به هنگام دست زدن به دستفروشی و تبدیل شدن به فروشنده های دوره گرد را به هم زده است.

به هر حال عابران پیاده در میدان شمال شهر تهران هر روز این دختر گلفروش را می بینند. عکس های این دختر گلفروش را حمید اعجازی منتشر کرده و پست مربوط به آن تا هزاران بار در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است. بخشی از کامنت های ذیل عکس این خانم را در اینجا برایتان می آوریم:

- احسنت به این دوست گرامی. وجود چنین دخترانی در ایران زمین باعث سربلندی کشورم هست. خدایا شکرت که در این روزگار غریب چنین شیرزنانی در وطن نیز وجود دارند.

- من از مترو که استفاده می کنم مثل این خانم روزانه دخترهای زیادی می بینم که از لحاظ ظاهری متفاوت با دستفروش های دیگه هستند و قابل ستایش هستند که هر روز با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنند و زیر بار کارهای دیگه نمی روند.

- در هیچ جای دنیا دستفروشی ننگ و عار نیست. ما همیشه عادت داریم دستفروش ها را با لباس های مندرس و زولیده ببینیم؛ اما ایشون شاید لباس مارک به تن نداشته باشند اما هماهنگی رنگ لباساش با گل ها بسیار زیباست و حس خوشایندی را القا می کنه.

- ایشون نکیسا خانم، یکی از هنرمندان خوب چالوس و با افتخار همسایه بنده هستند که البته نابغه ریاضی نیز هستند. ایشون خیلی خیلی خاص اند. همین الان باهاشون تماس گرفتم و گفتم که شما دوستان عزیز چقدر به ایشون لطف داشتین و بهشون افتخار کردین.



- گل همین پنج روز و شش باشد. آرزو دارم دختر گل فروش همیشه خوش باشد.

- درود بر شرف این خانم محترم و تمامی آنهایی که چنین بر کسب روزی حلال از راه درست در تلاشند. خداوند به کسب شان خیر و برکت ببخشد.
- هزاران آفرین بر این دختر تلاشگر هموطن. چشم بد و بدخواهان و نامحرمان و نامردمان دور انشاءالله.

- درود بر تمامی زنان غیور و با عفت کشورمان که پول تمامی زندگی شان نیست بلکه در حد احتیاج با عرق روی پیشونی زندگی می گذرانند. زنده باشی دختر گلمخ و خداوند از شر تمامی بلایا و از شر تمامی زشتی ها به دور نگه داره و روزی حلالت را افزون کنه انشاءالله.

- این خانوم در خیابان تجریش مشغول به کار هستند. تقریبا هر روز می بینمشون. از طرفی هم احساس غرور میکنم هم احساس ناراحتی...

- امیدوارم یک مرد خوب بیاد ازش گل بخره و عاشقش بشه. نجابت و صداقت، والاترین گوهر یک انسان است.
بخت با نکیسا یار نبود

نکیسا (نام هنری که برای خود انتخاب کرده است) دختری کُرد که در چالوس متولد شد و ادامه تحصیل داد، حاصل ازدواج یک مهندس عمران و یک مادر هنرمند است.
روی پای خود ایستادن را از مادرش یاد گرفت و خلاقیت را یکی از نزدیکانش به او آموخت. مادرش یک تعاونی هنرهای دستی را اداره می کرد و در نمایشگاه های بین المللی هم به عنوان کارآفرین نمونه معرفی شد.
کار کردن را از بچگی و زمانی که هنوز در رفاه بودند دوست داشت و در کنار مادرش کارهای هنری و دستی می کرد و می فروخت. فرزند وسط یک خانواده پنج نفره که در دوره راهنمایی به مدرسه نمونه دولتی می رفت. به دلیل دوری راه نتوانست تحصیلش را در این مدرسه ادامه دهد. رشته ریاضی فیزیک را در دبیرستان و ریاضی محض را در دانشگاه ادامه داد.


در این روزها بیشترین فعالیت را می کرد، از تدریس به سایر دانشجویان تا فعالیت هنری در تئاتر و مدلینگ. نکیسا گاهی گیتار می زند و سابقه بازی در سه فیلم سینمایی را دارد. یکی از نقاط عطف زندگی اش فرا می رسد، پدر فوت می کند و اعضای خانواده که سرپرست اصلی شان را از دست داده اند، دخل و خرج شان جور درنمی آید و نکیسا از روی اجبار دانشگاه را رها می کند و برای کمک به معاش خانواده اش به تهران می آید.
دختری تنها در شهری غریب که از صفحه آگهی های روزنامه کار پیدا می کند و در اتاقی ساکن می شود. زندگی اش به سختی می گذرد. گلفروشی را به پیشنهاد یکی از دوستانش از بهمن سال گذشته شروع می کند. در این حال دوستش هم به او پشت می کند تا نکیسا مجبور شود اجناسی که روی دستش مانده را با دستفروشی به پول تبدیل کند. کم کم کارش می گیرد تا جایی که این کار را به عنوان شغل خود انتخاب می کند.
بعداز مدتی با چرخ دستی گل ها را می فروشد تا اینکه مغازه دارها از رونق کارش ناراحت می شوند و شهرداری را به جانش می اندازند. بعد از چندین بار دعوا و مقاومت در مقابل ماموران شهرداری حالا خودش را طوری اثبات کرده که حتی کارکنان شهرداری و خانواده هایشان به مشتری ثابتش تبدیل شده اند.
شغلش را با همه سختی ها و نگاه های متفاوت دوست دارد. به خبرنگار "هفت صبح " می گوید: «معجزه خدا بوده که اینطور خبرم در همه جا پخش شده و همه به من افتخار می کنند. آشنایانی دارم که با برخوردشان به من می فهماندند با کار من مشکل دارند اما بعد از این اتفاق محبت شان را به من نشان می دهند.»
از وابستگی به مردها خوشش نمی آید. فکر می کند باید خودش به آرزوهایش برسد. برای کشیدن گلیم خودش از آب به تنهایی، جنگیده و حتی مجبور شده خیلی از حقایق را پنهان کند.
می گوید: «خانم ها باید کار کنند و در جامعه حضور داشته باشند. استقلال مالی داشته باشند و کارآفرینی کنند.»
با وجود همه اذیت هایی که شده، در حال حاضر از وضعش راضی است و می خواهد از مردم، کسبه و ماموران سد معبر شهرداری که دیگر او را پذیرفته اند، تشکر کند. شاید دختر گلفروش میدان تجریش روزی هنرمند جهانی شودو در کشورهای مطرح جهان آثار خود را به نمایش بگذارد و به عنوان یک هنرمند مشهورشود. آنطور که خودش می گوید: «می خوام دنیا رو فتح کنم؛ من انرژی این کار رو دارم.»
منبع: گردشگر آنلاین- به قلم پدرام پاشاییان 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 886
:: ارسال شده در: اخبار بخش مرزن آباد , اخبار بخش و شهر مرزن آباد , عمومی , مطالب جالب ,
:: مطالب مرتبط: شیوه ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعلام شد , دیدار اعضای شورا با اعضای سازمان مدیریت و برنامه ریزی روستاها , عکسهایی از عملیات بازسازی ومرمت آستانه امامزاده شاه علمدارگلامره تابستان ۹۶ , صعود آقای حمید ابراهیم زاده عضو محترم شورای اسلامی گلامره به قله ۴۸۴۸ متری علم کوه , اطلاعیه شماره ۲ روابط عمومی شورای اسلامی روستای گلامره به اهالی محترم جهت شرکت درانتخابات , نوروز بر تمامی هموطنان و اهالی محترم روستای گلامره مبارک و فرخنده باد , بارش برف در آخرین روزهای پاییزسال۱۳۹۵ یلدانزدیک است , اطلاعیه جهت اعلام زمان و مکان جلسه ی هم اندیشی بازسازی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای گلامره , عزاداری روز عاشورا در روستای بلبل کوه باحضور هیت حضرت ابوالفضل گلامره , عذاداری در روز تاسوعای حسینی بر سرمزار سردار شهید منوچهر ابراهیم زاده ,
:: برچسب‌ها: پدیده این روزهای شبکه های اجتماعی دختر گلفروش چالوسی میدان تجریش تهران , دخترک گلفروش چالوسی به بحث روز شبکه های اجتماعی بدل شده است. دختری که با ظاهری خاص توجهات را به خود جلب کرده است ,
نویسنده
نویسنده : صادق ابراهیم زاده
تاریخ : [جمعه 22 اسفند 1393 ] [ 15:55]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
page ranke


google page rank


سامانه ارتباط مردم

با فرماندار

iran is great


user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 76
کل نظرات کل نظرات : 15
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 5
تعداد اعضا تعداد اعضا : 12

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 8
باردید دیروز باردید دیروز : 6
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 188
بازدید ماه بازدید ماه : 2,976
بازدید سال بازدید سال : 7,988
بازدید کلی بازدید کلی : 851,599

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.147.7.26
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir